returns-and-complaints

Reklamacja towaru

W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij własnoręcznie stworzony formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, numer produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wskazanie wady produktu.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Supełkowelove

Czajków 2

62-814 Blizanów

Zwrot towaru

1. Zgodnie z obowiązującym prawem obowiązuje 14 dni na zwrot produktu. W celu odstąpienia od umowy i zwrócenia zakupionego w Naszym sklepie produktu wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij na nasz adres razem z towarem:

Supełkowelove

Czajków 2

62-814 Blizanów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym towarem dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon lub fakturę. Prawo zwrotu nie dotyczy rzeczy nieprefabrykowanej tj. towaru wyprodukowanego według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Loading...